План заходів КЗ «Прилуцький НРЦ»
щодо проведення Всеукраїнської щорічної акції
«16 днів проти насильства»
3 25.11.2020 по 10.12.2020 р.
Поради соціального педагога батькам
Структура та організація методичної роботи
Організація методичної роботи в Прилуцькому навчально-реабілітаційному центрі здійснюватися відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про навчально-реабілітаційний центр, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 16.08.2012р. №920, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 вересня 2012р. №1502/21814, Примірного положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 №372, державних програм у галузі освіти дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та молодшого шкільного віку.
На основі вивчення результативності освітнього процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їх компетентності, враховуючи діагностичний аналіз, аналіз результатів роботи закладу у 2017-2018 навчальному році, з метою підвищення ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами, вдосконалення її змісту, професійної майстерності та реалізації компетентнісного підходу педагогів, упровадження в практику роботи досягнень сучасної педагогічної науки, нових технологій та реалізації нових державних освітніх стандартів методична робота з педагогічними працівниками Центру у 2018/2019 навчальному році здійснюється за такими пріоритетними напрямами:
- надання методичної, інформаційної, консультативної допомоги кожному педагогові;
- активізація роботи педагогічних працівників щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання учнів початкових класів та дітей дошкільного віку;
- дидактичне забезпечення якісного освітнього процесу;
- створення організаційних, методичних, інформаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікацій кожного педагогічного працівника навчального закладу;
- спрямування роботи вчителів, вихователів навчального закладу на вивчення, узагальнення та впровадження ефективного педагогічного досвіду у навчально-виховний процес.