Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонедельник, 29.04.2024, 11:35

Прилуцький навчально-реабілітаційний центр

Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації по плануванню  освітньої роботи з дітьми дошкільного віку протягом дня

І половина дня:

Ранок

 Прийом дітей (вказати де).

Спостереження   (за   чим,   де   проводиться,   група   чи   підгрупа).   Мета. Прийоми керівництва: (вказати розповідь вихователя, загадки, прислів'я, запитання, художнє слово, фольклор у відповідності до структури спостереження). Мета.

Ігрова діяльність:

  • рухливі ігри (2-3) малої рухливості, хороводні, назва гри. Мета.
  • створення   умов   для   виникнення   сюжетно-рольової   гри   (розгляд, бесіда, розповідь). Мета.
  • створення    умов   для    виникнення   будівельно-конструктивних   ігор (розгляд   картин,    ілюстрацій,    схем,    побудов,    читання   художньої літератури     про    будівництво,     розповідь,     бесіда,     виготовлення атрибутів до гри). Назва гри. Мета.
  • дидактичні ігри (вказати вид гри, назву). Мета.

Індивідуальна робота (вказати з ким, з якого розділу програми, з яким
матеріалом). Мета.

Трудова діяльність:

  • трудові доручення (вказати з ким, зміст трудового доручення, мету).
  • чергування (планується якщо тільки вводиться новий вид чергування або по мірі необхідності). Вказати вид чергування, мету.

Ранкова гімнастика (вказати за яке число при необхідності ускладнення чи зміни). Мета.

Формування культурно-гігієнічних навичок перед сніданком. Мета.

Сніданок. Мета.

Дидактична гра перед заняттям (для старшої, підготовчої групи як
сюрпризний момент або для переключення уваги). Мета.

Заняття

  • Вид, тема
  • Програмовий зміст (навчальні, розвиваючі, виховні завдання).
  • Обладнання.
  • Прийоми керівництва.
  • Хід заняття (вказати основні частини заняття та прийоми роботи у відповідності до структури заняття).

 

Прогулянка

Спостереження (за чим, група чи підгрупа дітей, прийоми керівництва, запитання для дітей). Мета.

 Ігрова діяльність:

  • рухливі ігри (2-3 для молодшого дошкільного віку, 3-4 для старшого дошкільного віку. Мета.
  • будівельно-конструктивні ігри з природним матеріалом у залежності від пори року. Мета.
  • самостійна творча ігрова діяльність. Мета.
  • дидактичні ігри (вказати вид гри, назву, мету).

     Трудова діяльність:

  • трудові доручення (вказати з ким, зміст, мету).
  • колективна праця (вказати зміст та прийоми керівництва колективною працею, мету).

     Індивідуальна робота (з ким, розділ програми, мета).

 

II половина дня:

Підйом  після денного сну.

Загартовуючі процедури (вид, за яке число). Мета.

Самостійна ігрова діяльність. Мета.

Трудова діяльність:

  • трудові доручення (а ким, зміст, мета).
  • колективна праця (для старшого дошкільного віку). Вказати зміст, мету, прийоми керівництва.

Гра-драматизація (вказати назву, обладнання, прийоми керівництва, мету

Ігри-забави (назва, мета).

Попередня робота до навчальної діяльності:

  • робота з картинами, ілюстраціями
  • читання оповідань
  • розповідання казок. Мета.

Комунікативна діяльність,  спілкування    (зміст, група чи підгрупа дітей). Мета.

Самостійна художня діяльність. Мета.

Вечірня прогулянка:

     Малорухливі ігри (1-2), назва гри. Мета.

     Індивідуальна  корекційна робота (з ким, розділ програми). Мета

Самостійна ігрова діяльність. Мета.

Робота з батьками (з ким, форма роботи). Мета

Раз на тиждень планується вечір розваг. Вказується тема вечора розваг, мета, обладнання та хід проведення.

Примітка: кожен вид діяльності проводиться для того, щоб реалізувати в деякій мірі програмові завдання, поставлену мету,  проте не слід їх переписувати з Програми (вчити, виховувати, розвивати), адже план педагог складає для себе, то є циклограма дій вихователя, то ж краще і вказувати ці дії: спонукати дітей до…, повідомити дітям..., викликати подив, захоплення…, розказати дітям про…, пограти в…,прослідкувати за…та ін.

 

Пам’ятка  до календарного планування

освітньої роботи з дітьми дошкільного віку

1. Трудова діяльність планується не менше 3  р. на день, використовуються різні форми організації:

  • трудові доручення,
  • чергування,
  • колективна праця.

2.  Колективна праця планується 1 раз на тиждень у старшому дошкільному віці.

3.  Спостереження плануються 3 рази на день за вибором вихователя в ранкові години, на прогулянці, в II половині дня.

4. Індивідуальна робота обов'язково планується вранці, на прогулянці, в 2 половині дня.

5. Ігрова діяльність планується 3 рази на день, використовуються всі види ігор: сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, ігри-розваги, музично-дидактичні, ігри-драматизації.

6. Ігри-драматизацї плануються 1 раз на місяць.

7. Колективні форми роботи з батьками плануються на 1 місяць перед
календарним планом, а в календарному плані вказується індивідуальна робота по мірі необхідності в ранкові чи вечірні години (2-3 рази на тиждень).

8. Вечори розваг з дітьми плануються 1 раз на тиждень (2 готує вихователь; 2 – з музичним керівником).

9. На прогулянці планується фізкультурно-оздоровча робота у вигляді системи рухливих ігор чи фізкультурного комплексу, в ті дні, коли немає занять з фізкультури – отже 3 рази на тиждень.

10. Піші переходи плануються 1 раз на тиждень в усіх
вікових групах. За межі дитячого садка піші переходи проводять починаючи з середньої групи  (тривалість: 20-25 хв. - молодший дошкільний вік, 40-45 хв.– старший дошкільний вік).

11. Комплекс ранкової гімнастики планується на 2 тижні і вказується на початку календарного плану, а в самому плані тільки відмічається, за яке число проводиться ранкова гімнастика та вказуються ускладнення чи незначні зміни в комплексі.

12. Самостійна ігрова діяльність планується 3 рази на день.

13. Самостійна творча художня діяльність планується 1 раз на тиждень.

14. Нормування культурно-гігієнічних навичок планується щоденно (1 раз на день) під час сніданку, чи під час полуденка - за вибором вихователя в молодшій і середній групі, а в старшому дошкільному віці - по мірі необхідності, як індивідуальна робота.

 

* Методичні рекомендації 2023-2024 навчальний рік

* МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО  ПРОЦЕСУ В  ДОШКІЛЬНИХ ВИХОВНИХ ГРУПАХ ЗА ПРОГРАМОЮ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ

Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час війни

Форма входу
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz