Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понедельник, 29.04.2024, 11:35 |
Прилуцький навчально-реабілітаційний центр | |
Вітаю Вас Гость |
|
Методичні рекомендаціїМетодичні рекомендації по плануванню освітньої роботи з дітьми дошкільного віку протягом дня І половина дня: Ранок Прийом дітей (вказати де). Спостереження (за чим, де проводиться, група чи підгрупа). Мета. Прийоми керівництва: (вказати розповідь вихователя, загадки, прислів'я, запитання, художнє слово, фольклор у відповідності до структури спостереження). Мета. Ігрова діяльність:
Індивідуальна робота (вказати з ким, з якого розділу програми, з яким Трудова діяльність:
Ранкова гімнастика (вказати за яке число при необхідності ускладнення чи зміни). Мета. Формування культурно-гігієнічних навичок перед сніданком. Мета. Сніданок. Мета. Дидактична гра перед заняттям (для старшої, підготовчої групи як Заняття
Прогулянка Спостереження (за чим, група чи підгрупа дітей, прийоми керівництва, запитання для дітей). Мета. Ігрова діяльність:
Трудова діяльність:
Індивідуальна робота (з ким, розділ програми, мета).
II половина дня: Підйом після денного сну. Загартовуючі процедури (вид, за яке число). Мета. Самостійна ігрова діяльність. Мета. Трудова діяльність:
Гра-драматизація (вказати назву, обладнання, прийоми керівництва, мету Ігри-забави (назва, мета). Попередня робота до навчальної діяльності:
Комунікативна діяльність, спілкування (зміст, група чи підгрупа дітей). Мета. Самостійна художня діяльність. Мета. Вечірня прогулянка: Малорухливі ігри (1-2), назва гри. Мета. Індивідуальна корекційна робота (з ким, розділ програми). Мета Самостійна ігрова діяльність. Мета. Робота з батьками (з ким, форма роботи). Мета Раз на тиждень планується вечір розваг. Вказується тема вечора розваг, мета, обладнання та хід проведення. Примітка: кожен вид діяльності проводиться для того, щоб реалізувати в деякій мірі програмові завдання, поставлену мету, проте не слід їх переписувати з Програми (вчити, виховувати, розвивати), адже план педагог складає для себе, то є циклограма дій вихователя, то ж краще і вказувати ці дії: спонукати дітей до…, повідомити дітям..., викликати подив, захоплення…, розказати дітям про…, пограти в…,прослідкувати за…та ін.
Пам’ятка до календарного планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку 1. Трудова діяльність планується не менше 3 р. на день, використовуються різні форми організації:
2. Колективна праця планується 1 раз на тиждень у старшому дошкільному віці. 3. Спостереження плануються 3 рази на день за вибором вихователя в ранкові години, на прогулянці, в II половині дня. 4. Індивідуальна робота обов'язково планується вранці, на прогулянці, в 2 половині дня. 5. Ігрова діяльність планується 3 рази на день, використовуються всі види ігор: сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, ігри-розваги, музично-дидактичні, ігри-драматизації. 6. Ігри-драматизацї плануються 1 раз на місяць. 7. Колективні форми роботи з батьками плануються на 1 місяць перед 8. Вечори розваг з дітьми плануються 1 раз на тиждень (2 готує вихователь; 2 – з музичним керівником). 9. На прогулянці планується фізкультурно-оздоровча робота у вигляді системи рухливих ігор чи фізкультурного комплексу, в ті дні, коли немає занять з фізкультури – отже 3 рази на тиждень. 10. Піші переходи плануються 1 раз на тиждень в усіх 11. Комплекс ранкової гімнастики планується на 2 тижні і вказується на початку календарного плану, а в самому плані тільки відмічається, за яке число проводиться ранкова гімнастика та вказуються ускладнення чи незначні зміни в комплексі. 12. Самостійна ігрова діяльність планується 3 рази на день. 13. Самостійна творча художня діяльність планується 1 раз на тиждень. 14. Нормування культурно-гігієнічних навичок планується щоденно (1 раз на день) під час сніданку, чи під час полуденка - за вибором вихователя в молодшій і середній групі, а в старшому дошкільному віці - по мірі необхідності, як індивідуальна робота.
* Методичні рекомендації 2023-2024 навчальний рік * МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДОШКІЛЬНИХ ВИХОВНИХ ГРУПАХ ЗА ПРОГРАМОЮ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ * Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час війни |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Бесплатный хостинг uCoz |