Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонедельник, 29.04.2024, 17:32

Прилуцький навчально-реабілітаційний центр

Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Сторінка логопеда

Особливості корекційної роботи вчителя-логопеда

Логопе́дія — це наука про порушення розвитку мовлення, про методи їх попередження, виявлення й усунення засобами спеціального навчання і виховання.

Мовлення – це особлива вища психічна функція, яка забезпечується головним мозком. Мовлення є важливим засобом зв’язку між дитиною і оточуючим світом, найдосконалішою формою спілкування, яка притаманна лише людині.

Робота вчителя-логопеда направлена на:

- Розвиток дрібної та загальної моторики;
- Розвиток психічних (пам’ять, увага, мислення, уява) та фонематичних процесів (звуковий аналіз та синтез.);
- Розвиток різних видів мислення, слухової, зорової уваги та пам’яті;
- Розвиток та корекція зорово-просторової орієнтації;
- Формування правильного мовленнєвого дихання;
- Розвиток артикуляційної моторики;
- Опрацювання й уточнення артикуляції тих звуків, які збереглися, тобто тих звуків, які вимовляються ізольовано правильно, але у мовленні звучать не досить виразно, змазано;
- Корекцію складової структури слова;
- Формування звуковимови, закріплення її у словах, реченнях, скоромовках, віршах, у зв'язному мовленні.
- Збагачення активного та пасивного словника;
- Корекцію лексико-граматичної сторони мовлення.

Вчитель-логопед групи компенсуючого типу для дітей із ЗПР "Зайчики" розробляє індивідуальний план корекційно-розвиваючої роботи для кожної дитини. Щодня проводяться індивідуальні заняття, 2 рази на тиждень - підгрупові заняття. Під час занять використовуються новітні методики та інноваційні технології (використання ПК, розвиваючі ігри з природним матеріалом, арт-терапія)

Веселі пальчики

П’ять їх, спритних, на руці.

Що ж уміють друзі ці?

Ложку впевнено тримають,

Рукавички одягають,

Замок із піску будують,

Хлібом песика годують.

Миють чашку, ложку, миску,

Витирають їх до блиску.

Можуть парк намалювати,

Де гуляють мама з татом.

Що воно за молодці

На моїй живуть руці!

 

Фахівцям відомо, що формування мовних ділянок у корі головного мозку сприяє активізації кінетичних імпульсів, що йдуть від пальців рук. Якщо точні рухи пальців рук дитини сформовані відповідно віку, то й рівень її мовного розвитку буде в межах норми.

На жаль багато дітей зараз мають вади мовлення. неоціненний вплив на розвиток та корекцію мовлення має розвиток дрібної моторики, зокрема через пальчикові ігри. А щоб пальчикові ігри були цікавішими, доцільно використовувати віршований супровід.

https://www.facebook.com/groups/metodmaisternia/permalink/320236135986166/

Працювати над розвитком дрібної моторики слід систематично (щодня протягом 3-5 хвилин). Вправи на розвиток моторики допомагають не лише формувати точні рухи пальців обох рук, готувати руку до письма, а й розвивати зорову, слухову увагу, виховувати працездатність, терплячість і так звані внутрішні гальма – вміння стримуватися саме тоді, коли це необхідно.

Якщо дитині ще важко виконувати самій потрібні рухи, необхідно батькам допомагати, виконувати рухи разом з дитиною.

https://www.facebook.com/eduAzione/posts/3715522061849862

Форма входу
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz