Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понедельник, 29.04.2024, 17:32 |
Прилуцький навчально-реабілітаційний центр | |
Вітаю Вас Гость |
|
Сторінка логопедаОсобливості корекційної роботи вчителя-логопеда Логопе́дія — це наука про порушення розвитку мовлення, про методи їх попередження, виявлення й усунення засобами спеціального навчання і виховання. Мовлення – це особлива вища психічна функція, яка забезпечується головним мозком. Мовлення є важливим засобом зв’язку між дитиною і оточуючим світом, найдосконалішою формою спілкування, яка притаманна лише людині. Робота вчителя-логопеда направлена на: - Розвиток дрібної та загальної моторики; Вчитель-логопед групи компенсуючого типу для дітей із ЗПР "Зайчики" розробляє індивідуальний план корекційно-розвиваючої роботи для кожної дитини. Щодня проводяться індивідуальні заняття, 2 рази на тиждень - підгрупові заняття. Під час занять використовуються новітні методики та інноваційні технології (використання ПК, розвиваючі ігри з природним матеріалом, арт-терапія) Веселі пальчики П’ять їх, спритних, на руці. Що ж уміють друзі ці? Ложку впевнено тримають, Рукавички одягають, Замок із піску будують, Хлібом песика годують. Миють чашку, ложку, миску, Витирають їх до блиску. Можуть парк намалювати, Де гуляють мама з татом. Що воно за молодці На моїй живуть руці!
Фахівцям відомо, що формування мовних ділянок у корі головного мозку сприяє активізації кінетичних імпульсів, що йдуть від пальців рук. Якщо точні рухи пальців рук дитини сформовані відповідно віку, то й рівень її мовного розвитку буде в межах норми. На жаль багато дітей зараз мають вади мовлення. неоціненний вплив на розвиток та корекцію мовлення має розвиток дрібної моторики, зокрема через пальчикові ігри. А щоб пальчикові ігри були цікавішими, доцільно використовувати віршований супровід. https://www.facebook.com/groups/metodmaisternia/permalink/320236135986166/ Працювати над розвитком дрібної моторики слід систематично (щодня протягом 3-5 хвилин). Вправи на розвиток моторики допомагають не лише формувати точні рухи пальців обох рук, готувати руку до письма, а й розвивати зорову, слухову увагу, виховувати працездатність, терплячість і так звані внутрішні гальма – вміння стримуватися саме тоді, коли це необхідно. Якщо дитині ще важко виконувати самій потрібні рухи, необхідно батькам допомагати, виконувати рухи разом з дитиною. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Бесплатный хостинг uCoz |