Екологічне виховання в наш час стає найважливішим напрямком педагогіки дитинства. Одним із завдань і обов'язків дорослих: батьків і педагогів - ввести дитину в чарівний світ природи , розкрити його красу, неповторність, навчити його любити і берегти .
Виховання екологічної культури - тривалий шлях формування правильних способів взаємодії з природою. Чим раніше починається виховання, тим відчутніші результати, тому починати його треба вже з перших кроків дитини по рідній землі. Розуміння елементарних зв'язків, що існують у природі, почуття співпереживання всьому живому, дієва готовність його творити, сприйняття краси природи, розуміння самоцінності здоров'я, дбайливе ставлення до предметів рукотворного світу - ось складові екологічної культури, формування яких сприяє повноцінному розвитку особистості дитини.
Про проблеми екологічного виховання дітей з особливими освітніми потребами йшлося на черговому засідання педагогічної ради КЗ «Прилуцький НРЦ» 25 березня 2021 року.
Засідання проведено у формі педагогічної майстерні, у якій педагогами було висвітлено теоретичні питання екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, проведено обмін досвідом роботи по використанню екологічних проектів з дітьми, розкрито інноваційні підходи у формуванні екологічних знань у дітей. Також у практичній частині педради педагоги вирішували проблемні екологічні ситуації, що виникають у роботі з дітьми, презентували макети екологічної стежини закладу та систему роботи з дітьми на ній, екологічні стіннівки «Екоград», які сприяють засвоєнню дітьми найпростіших правил екологічно доцільної поведінки у природі, проведено майстер-клас «Рухливі ігри в екологічному вихованні молодших школярів».
Засідання педагогічної ради сприяло розширенню та систематизації знань педагогів по екологічному вихованню дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, активізації та розвитку інтелектуальної та емоційної сфери особистості, формуванню професійних якостей педагогів.
|